søndag 22. november 2015

Eksklusiv leilighet m/aircondition i sentrum av Ste.Maxime til leie.


Jeg har fått tilbakemeldinger om at flere av dere venter på bilder fra leiligheten vi leide i Ste.Maxime, så her kommer siste blogginnlegg fra "jenteturen" vår. Vi starter det hele fra sofakroken med Gunn og en kopp kaffe. Selvom leiligheten fremstår som ny, har jeg allerede leid den ut i flere år til fornøyde nordmenn. For min del var det gøy å prøve og bo her selv også, og det kunne ikke passet oss bedre. 
Leiligheten har åpen kjøkkenløsning med benkeplater i granitt. Siemens hvitevarer inkl.komfyr, kjøleskap, fryser, oppvaskmaskin, mikrobølgeovn, brødrister, vannkoker og Nespresso-maskin. I tillegg er det separat vaskerom med vaskemaskin og strykebrett/jern etc. I stuen er det flatskjerm m/Sky, dvd-spiller og tilgang til Wi-Fi. 
Fra stuen er det utgang til deilige terrasse på 16 kvm, hvor vi startet hver dag med frokost og avsluttet seint på kveldene med snacks og levende lys. I tillegg til spiseplass til 6 personer, står det 2 solsenger her og en elektrisk grill. En deilig oase å slappe av og lufte tærne sine etter en dag på shopping. Ikke sant Gunn? ;o)
Jeg ser at både mine venner og kunder setter xtra stor pris på at det er velutstyrte kjøkken der de skal leie. Det har jeg full forståelse for, da matmarkedene og de store matbutikkene bugner over av fristelser og de lekreste råvarer. Da er det gøy å fylle handleposen å ta med maten "hjem" for å kokkelere på "eget" velutstyrt kjøkken. Så må jeg ikke glemme å få med beliggenheten til leiligheten, som med sine 20 meter inn i en rolig sidegate fra "strandpromenaden" ligger meget sentralt til. Det følger også med parkeringplass i u.etg.av bygget, men da vil jeg påpeke med engang den er liten og trang. Så jeg mener å huske at de fleste som har leid via meg har parkert i gaten utenfor, uten noe problem om å få plass.
Leiligheten har 3 soverom med hver sin dobbeltseng, så selvom ikke dobbeltsengene er kingsize var madrassen noe av det bedre var vi enig om. Alle soverommene har eget bad/dusj, så det er jo luksus spør dere meg.

Fra mitt rom kunne jeg gå ut på en liten balkong med fantastisk sjøutsikt og St.Tropez som ligger på andre siden der.
Inkl.i leieprisen kommer dere til oppredde senger til 6 personer, samt håndklær. Badehåndklær beregnet på sandstranda må man ta med selv.
Etter selv å ha bodd her noen dager, skjønner jeg godt hvorfor mine kunder kommer tilbake år etter år. Det blir ikke vårt siste opphold her heller var vi enige om, så neste gang får vi med oss flere.  Da vil jeg nok en gang takke for et hyggelig reisefølge Gunn og Tove, samt at jeg fikk lov til å ta bilder av dere og byttelåne bilder til bloggen. Vive La France ! Min mailadr; maylissmaliva@yahoo.no

2 kommentarer:

Mette i urbantoglandlig sa...

Se det ja! Hadde vært deilig med en ferietur dit :) Søndagshilsen Mette

Katta sa...

En fantastiskt fin lägenhet, där skulle man gärna bo :) Kram Katarina