fredag 22. februar 2013

Bloggtreff i Ste.Maxime til sommeren?

(Foto;ukjent) Ettersom jeg har fått så mange bestillinger av bloggere og andre som følger bloggen min, og mange av dere er her på ferie samtidig i juli, slo en tanke ned i meg; Skal jeg arrangere et nytt bloggtreff her i Ste.Maxime?

Det var jo så vellykket sist gang da jeg arrangerte bloggtreff i Lillestrøm, og som jeg sa til journalisten da, neste gang vil jeg tenke større. Større er en ting, men kanskje heller tenke litt annerledes. Da vil så klart også dere uten blogg bli invitert. Ville bare lufte dette, så får jeg tenke videre;o) Link til avisutklippet finner du HER!


8 kommentarer:

Anonym sa...

Ååååå...så kjempe kult å både arrangere og få vært med på noe sånt:)
Syntes du helt klart bør prøve det:)
Herlig idee:)
Tusen takk for kjempe koselig spor inne hos meg, setter stor pris på det:)
Ha en herlig helg
Klem Merete

H. sa...

KLart du MÅ gjøre dette - super kul ide, jeg er sikker på at alle som er der nede samtidig vil like ett treff, så får kara finne på noe annet...thiiiii :)

Lykke til og god helg !

momentsandeasyliving sa...

Så spennendes da :)
Jeg stiller jeg ..om det passer!!
Gleder meg stort til Frankrike igjen:)

God helg til deg!!

Klem:)

Landcharm sa...

Akk, ja. Hørtes jo fristende ut. God helg!

Marit sa...

Det høres fristende ut...
Klem :o)

Inspirasjonsguiden sa...

Ja!!!! Hadde vært kjempegøy. :)))

Unknown sa...

Jaaaa !! For en glimrende ide, tenk så gøy!! ;) Håper alt er bra ;)
Klem klem

Maliva`s verden sa...

Hei!
Jeg takker for alle hyggelige mail og tilbakemeldinger ang. min tanke rom bloggtreff her i Ste.Maxime. Jeg gir dere nærmere info etterhvert når jeg finner ut av det, ikke lett da mange kommer i juni også.
Maliva