tirsdag 14. februar 2012

Love is in the air!


(Foto; Housetohome.co.uk)

Happy valentines day!

8 kommentarer:

(eddas) sa...

Her er det ikke mye LOVE IS IN THE AIR :)
Håper en dag jeg kommer til å like denne dagen jeg og:)
Nå må du finne en dag fort,er jo ikke lenge til du reiser:(Og jeg skal se deg før du drar!!!!!!
klemklem så får du nyte love is in the air du:)

H. sa...

Happy Valentines dat, litt søt dag er det, tid for ettertanke på hva kjærlighet er...tenker jeg ;)

Todelooooo - ha en flott dag, og lykke til med pakking, for det regner jeg med du holder på med! Hehe

Katta sa...

Det där hjärtat är så fantastiskt vackert, måste bara testa att göra :) Ha en fin ♥♥-dag! Kram Katta

Torilpia sa...

Nydelig hjerte :o)

Happy Valentine til deg også :o)

All Seasons sa...

HAPPY VALENTINE'S DAY!!

Hugs,
Patricia

Tinas bo sa...

Önskar dig oxå Happy Valentine!!

Kram Tina

MODERN COUNTRY sa...

Ha en hyggelig Valentines kveld Maliva !!


~ Aina ~

Hverdagsmamma´n Anita sa...

Så koselig overraskelse du har fått i dag da:)

Klem Anita