onsdag 20. mai 2015

Ønsker du å leie sjarmerende Villa Belle i Ste.Maxime i juli -15?

Ettersom jeg nå står på reisefot igjen, titter jeg bare innom med et tips om at vakre Villa Belle i Ste.Maxime er ledig fra 04-25.07.15.

Dette er en sjelden perle av en eiendom, og ligger i det populære Semaphore-området i Ste.Maxime. Villaen inneholder stue, velutstyrt kjøkken, spisestue og hvor alle har utgang til deilig terrasse. Der ute kan man også benytte seg av grillen, og flere sitteplasser. Ellers er det 4 soverom med totalt 8 sengeplasser bad og wc. (Internett)


Villa Belle er i gjennomført provencalsk stil, og med god plass til f.eks to familier. Med eget svømmebasseng og fantastisk utsikt utover Middelhavet og mot St.Tropez, kan man vel ikke bo bedre spør du meg. Ettersom jeg ikke vet hvordan nettilgangen er dit jeg reiser nå, er det fint hvis dere tar kontakt med min samarbeidspartner Grete E.Torpen for mer info/pris. Mailadr; gtorpen@online.no. Her gjelder det å være førsteman til mølla! (Flere bilder av rommene/villaen finner dere i link på høyre siden her på bloggen)
Så var det oss to igjen da, som akkurat har landet etter en fantastisk reise til Malaga. (Kommer nok et innlegg til derfra en eller annen gang). Men nå venter nye eventyr på oss. Jeg vant som sagt drømmeturen til Kroatia/Istria og med meg følger så klart journalisten/filmprodusenten Eli bak bloggen Ditpepperngror. Vi har fått vårt eget navn på Instagram slik at dere kan følge vår reise #shareistria2blondies Kult navn ikke sant? A bientôt!!!

1 kommentar:

Helen sa...

God tur...videre !!

PS, så fin og brun du har blitt :)