mandag 11. november 2013

Lekkert rekkehus sentralt i Ste.Maxime til salgs!

(Foto; MALIVA) Fra utleie til salg! Ettersom jeg vet at flere av mine lesere går med tanken om å investere i eiendom her i Ste.Maxime-område, har jeg plukket ut en helt "spesiell" eiendom til dere. Her har jeg selv vært på besøk, og kunne ha flyttet rett inn.

(Foto; MALIVA) Norsk Megling As, har i disse dager lagt ut dette rekkehuset til salgs. Det ligger i et meget populært "domaine", bestående av bl.a flere norske eiere samt noen fastboende franskmenn. Huset fremstår som nytt, og er på 72 kvm. fordelt på 2 etg.

(Foto;MALIVA) Det er åpen kjøkken/stueløsning med to utganger til stor terrasse, og med fin utsikt utover området.

(Foto; MALIVA) I tillegg til at det er svømmebasseng på området som er inngjerdet, er det kun 1,5 km til bystranda. Det er både baker og restauranter i nærheten. Med andre ord sentralt til det meste, og også et perfekt sted å bo med tanke på utleie.

(Foto; MALIVA) Fra stuen går det trapp ned til u.etg med 2 store soverom og to bad. Begge soverommene har utgang til deilig flisbelagt terrasse.


(Foto; EIER) Ved inngangspartiet blir du møtt med lavendelplanter og en fin uteplass hvor man kan nyte morgensolen. Her på baksiden av huset ser dere hvor god uteplass det er. Samt at det er enderekkehus, er jo også en fordel. Prisantydning; 420 000 Euro. For flere bilder og info, ta kontakt med min samarbeidspartner Grete E.Torpen (grete@norskmegling.no)

2 kommentarer:

Helen sa...

Morsomt å se !

Er det lettere og selge i France enn her, tro?

Her er det virkelig tregt, og det rare er....italienerne går ikke ned i pris av den grunn?

Ergo, tenker jeg...da er de neppe så nødene med å selge da....
Her i området, er det veldig vanlig at mange har 2 eiendommer (eller fler), arved eiendom på landet er veldig vanlig.

Lykke til med salget :)

Tre Engler sa...

Dette så bare utrolig lekker ut:)
Her kunne jeg helt klart flyttet inn:)
Fortsatt herlig kveld
Klem Merete