fredag 30. oktober 2009

Malivasverden 1 år,og det skal feires med gavedryss.



I dag er det altså 1 år siden jeg la ut mitt første blogginnlegg. Siden den gang har jeg lagt ut 300 innlegg og 165 000 treff på telleren min. Ikke trodde jeg da at det skulle bli så gøy å blogge. En ting er å få brukt mine kreative sider, og vite at jeg er til inspirasjon og glede for de som titter innom, men også alle dere herlige jentene rundt omkring i verden, som jeg har fått kontakt med gjennom bloggen. Faktisk er det flere av dere jeg har daglig-ukentlig kontakt med, og noen har vært med helt fra starten, og det er gøy.

Jeg vet også at det er mange uten egen blogg, som titter innom, og ekstra hyggelig har det vært at også flere av dere har sendt meg mail og kommentarer.
Derfor vil jeg benytte anledningen til å ha en liten Give-away hos meg, ettersom jeg var med hos Maia bak bloggen Shabby Charm og fikk en koselig gave av henne, forplikter jeg meg til å gi bort 3 nye gaver.

Men jeg har lyst til å dele ut flere, derfor blir det 4 som blir trukket ut som vinner av et julehjerte inkl. duft konvolutt.




Også blir det en hovedpremie, som er denne Jumbo koppen jeg fyller med noe go`saker:o)Disse koppene ønsker jeg meg også, fint både til suppe, grøt og godis.
Så da er det altså 5 gaver jeg deler ut, og kanskje blir det akkurat deg/enten med egen blogg, eller uten blogg, som blir trukket ut:o)

Det du trenger å gjøre er å legge igjen en kommentar/navnet ditt, ønsker du å bli følger eller linke til denne konkurransen er jo det også hyggelig..men feel free!

Trekningen vil skje på bursdagen min den 30.nov.

Lykke til!

218 kommentarer:

1 – 200 av 218   Nyere›   Nyest»
Therese fra huset med de rare i sa...

Gratulerer så mye med 1 år som blogger:D Utrolig hvor mye det gir en av tilbakemeldinger og flotte mennesker man treffer! Det hadde jeg aldri forestilt meg når jeg startet hvertfall:D Snill du er med 5 gaver!!!

Ønsker deg en riktig flott helg!

the Folding chair sa...

La meg være den førse til å gratulere! lekre premier, jeg er med!

Ønsker deg en fin fredag :)

Besta sa...

Gratulerer med 1 år som blogger. Og at du har så mange treff er ikke rrt, du har en kjempe koselig blogg. Er innom hos deg rett som det er.
Flotte premier du har til trekningen. Den vil jeg gjerne bli med på.
Ha en fin helg.
Klem fra Marilyn

Mitt hvite hus sa...

Gratulerer så masse Maliva... jeg stor koser meg på bloggen din.. du er en stor inspirasjonskilde ... **Ønsker deg en fin helg..Klememr Kerstin

Hannesin sa...

Gratulerer med 1 årsdagen !
Masse fine innlegg du har, ikke rart det blir mange treff ;)

Ha en fin helg !

Hilsen Hanne

På landet sa...

Gratulerer med ett års jubeleum. Koselig blogg :)

God helg

(eddas) sa...

Grattis så masse....har ikke vært med helt fra starten men blir med resten av livet:)Er så hyggelig og følge deg..spes etter og ha møtt deg....
Gryten ble suksess...alt ble borte...etter to porsjoner på hver:)
Tar full pott med lodd...flotte ting du lodder ut....du har fremdeles sjans og være med på min give away:)trekker på søndag ....
ha en koselig helg
klemmer fra meg

Jannicke sa...

..gratulerer med 1 årsdagen :o)
Alltid en fryd å stikke innom deg!
Ha en flott dag! Klem J.

Jill sa...

Gratulerer med 1 års dagen!
Jeg har bare fulgt deg siden i sommer, men du har en kjempekoselig blogg som jeg ofte er innom :-)
Du har lagt i bloggrollen min helt siden jeg oppdaget deg :-)
Ha en super fredag!

hjem hos linda sa...

gRATULERER SÅ MYE MED 1 ÅRS DAGEN!
Jeg er følger så jeg følger med på det som skjer inne hos deg,og du har en kjempe flott blogg...Det er ikke rart du har såå mange besøkende...Koselig å følge deg!!
Krysser fingrene for at jeg vinner jeg..Ønsker deg en flott helg..Klæm Linda

liven sa...

Gratulerer så mye med ett års dagen for bloggen!!
Et kjempefin blogg du har med masse inspirasjon....jeg bare mååå innom deg :o)
ha en fin dag Maliva :o)

Nina sa...

Fin fredag:-)

Gratulerer med 1 års dag av bloggen din:-D Du har en koselig blogg som jeg støtt og stadig kommer innom!

Ha en strålende helg:-) Jeg har allerede startet på helg, og nå er kl 08.10, og jeg skal gjøre rent. Forhåpentligvis er jeg ferdig til kl 10, og kan deretter ta meg en bytur for å få handlet litt julegaver. Kjenner meg FORNØYD allerede:-D

Klemmer fra Nina, dessverre uten blogg

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Stoort GRATTIS till 1 år i Blogglandia, och så många besök du haft..Wow!! Jag tävlar gärna om dina unerbara saker, länkar och följare är jag redan.
Hoppas dottern mår bättre, och så önskar jag er alla en härlig Allhelgona.
Goa kramen till dig vännen
AnnaMaria

Babb sa...

Gratulerer så masse med jubileet!! Super blogg som gir meg masse inspirasjon, stå på!

Anette sa...

Gratulerer med 1 års blogg-dag!
Må få si at du har en flott blogg som jeg besøker ofte:)
Masse inspirasjon å kreative ideer her:)

Ha en fin fredag:)

Anette

Hverdagen vår sa...

Gratulerer med 1 år som blogger:) herlig blogg som jeg er innom daglig-
har en trekning/ feiring jeg også om du vil slenge deg med:)
Håper det er bedre med datteren din nå og at dere får en god helg-
Klem fra Eli

Lykkeliten sa...

Hei Maliva!
Gratulerer med 1 årsdagen. Bloggen din er en av de første jeg oppdaget, og ble følger av, da jeg begynte å blogge i sommer.
Massevis av koselige inspirerende innlegg her, så jeg er innom så og si hver dag!

Følger deg fra før, og legger en link på bloggen min.
Jeg vil selv arrangerer en Give away i november- håper du blir med!

Rådyrveien sa...

Gratulerer så mye med 1-årsdagen!!
Klart jeg vil være med i konkurransen. Elsker konkurransene her i Blogglandia!
Lager en link på siden min og,jeg!
Ønsker deg en super fredag og en riktig god helg!
Klemz!
-Hilde

Tonje sa...

Hei hei!
Gratulerer så mykje med 1-års dagen! Du har ein fantastisk flott blogg!

Ha ei super helg!
Klem Tonje

*sne* sa...

Gratulerer med 1års dagen som blogger! Så du jobber på H&C på Alnabru - det må bli litt dyrt, eller? ;) Vi var på Vinterbro og handlet, men er dessverre ikke helt fornøyd med servicen. Men håper det løser seg.

Jeg blir forresten veldig gjerne med i trekningen din. Utrolig søte ting!

Ønsker deg en fin oktober-fredag. Og god helg!
//Christine

Hege sa...

Moro da, 1 år med blogging og såå mange treff :)
Jeg blir gjerne med på denne trekningen :)
Klem Hege

karoline Kjøs sa...

Hei!
Gratulerer! Jeg har ikke egen blogg, men er innom deg rett som det er. Du har en fin blogg. Håper jeg vinner, ha ei fin helg.

Idun // Breidablikk sa...

Gratulerer så mye med 1 år som blogger!
Må bare signere de andre og si meg enig i at det er ikke rart du har mange treff! Jeg fant bloggen din nå nylig, men du har mange gode innlegg og fine bilder :)

De hjertene var bare N Y D E L I G E ! *krysser fingrene*

Ha en fin helg! Klem fra Idun :)

Janne sa...

Takk for koselig hilsen inne på bloggen min, ta gjerne turen innom igjen.. ser du har 1 års feiring her inne, jeg har akkurat startet opp bloggen min, men har fått helt dilla.. dette er mOrO:)

Ønsker deg en fin helg:9

(min lillesøster og lillebror ligger rett ut med svineinfluensa, om der er noe trøst er det mange som gjør det nå)

K-J

Home By Virginia sa...

Heisann :)

Gratulerer med jubileum... :D Du har en kjempe fin blogg... :D
Jeg blir med og feirer med deg... *Krysser fingrene*

Ha en strålende helg...!!! :)

Klemmer fra Malin Virginia

Henriette sa...

ååå så gøy!!Gratulerer med så mange treff og en kjempe flott blogg. jeg er fast leser og får så masse inspirasjon hver gang jeg er innom og titter. jeg linker hos meg!ha en fin dag videre:)

Magdalena sa...

...åååhhh så koselig...! gratulerer så mye!
ja sant det er energi-givende å blogge...?!

god helg,


magny

Ellemeller sa...

Gratulerer med besøkstal og 1 år som bloggar:) Eg vil gjerne vere med og feire deg:)

Anita

Arneberg sa...

Gratulerer med 1 års dagen!:-)Du har en koselig og inspirasjonsrik blogg som jeg følger så ofte jeg kan:-)Flotte premier,jeg blir gjerne med på trekningen!
Ha en fin helg.Hilsen Mona

Gro sa...

Hei der, Maliva! Ja, jeg titter innom i dag, vettu... Flott give-away, da! Håper selvfølgelig å finne hos deg! Bloggen din har jeg vært følger av siden jeg oppdaget deg i våres, og link er bare hyggelig å legge ut... God helg til deg, og klem fra Gro!

Kristin`s lille hjem sa...

Gratulerer med 1 år`s jubileum som blogger.Har egen blogg og blir gjerne med på feiringen din. Hilsen Kristin

Tone sa...

Gratulerer så mye, så moro med jubileum:-)

Mette sa...

Hei og gratulerer så mye med 1 årsdagen for bloggen din! Jeg vil gjerne være med i trekningen.

Bloggene våre er forresten jevngamle: jeg skrev mitt første innlegg 26.okt 08 (har ikke peiling på hvor mange som har besøkt den da jeg droppet telleren etter mye styr med den) - og feirer med give away. Koselig om du vil være med!

Nydelige hjerter! Du er så flink, du!

Klem fra Mette - Landlig Eleganse

inger lises hjem sa...

Gratulerer med 1 årsdag:-)).Må takke for en fin blogg og takke for at jeg fikk kjøpe et flott mosehjerte av deg.
Jeg hopper gjerne med på gavedryssen din. God helg
Inger Lise

Kathrine H sa...

Gratulerer så mye med 1 år med blogging - og så mange innlegg og besøkende! :o)

Jeg blir mer enn gjerne med i trekningen av de flotte julehjertene og den stilige Jumbokoppen. :o)

Ønsker deg og dine en riktig god helg!

Silke sa...

Gratulerer så mye med 1 års dag, og så utrolig mange besøkende. Klart jeg vil være med i konkurransen. Har alltid hatt et instinkt for konkurranser! Du har en kjempe flott blogg, og jeg titter støtt og stadig innom deg for å se hva nytt du har funnet på.

M sa...

G-R-A-T-U-L-E-R-E-R med ett årsdag!! Bloggen din er veldig bra, mange flotte innlegg, jeg digger stilen din!
Og håper virkelig at vi møtes på et fremtidig bloggtreff, eller minibloggtreff.
Flotte premier du har funnet på, jeg har sett de koppene på H&C..de er så fiiiiiiine!
:D
Ha en god helg, Malivia!
Klem, M

Unknown sa...

Gratulerer så mye med 1-års jubileum!!
Jeg blir gjerne med i trekningen på sååå flotte premier!!

Ha en riktig god helg!
Klem Linda

Elin | Draumesidene sa...

Gratulerer med eitt års blogg! Du leder på meg med nesten eitt år :) Lykke til vidare! Eg gleder meg til å følgje deg vidare!

God helg, klem frå Elin :)

Datt sa...

oioi, et år og 165 000 besøkende, det er jo villt, gratulerer så mye! :D

trudemm sa...

Gratulerer med 1årsdagen og dagen som kommer!
Melder meg gjerne på konkurransen

Mvh
Trude

Anonym sa...

Gratulerer med 1 år med blogging:) Du har en kjempefin blog, er ofte innom å kikker:)
Blir gjerne med i trekningen

Klaffen sa...

Så klart man skal være med:) Vanvittig fin respons du har men det er jo deg som person som gjør dette til paradis for oss følgere! Herlig herlig! Blir litt så som så med egne innlegg men man gjør som kroppen lystrer og ikke annet:) Ha en alldeles super helg vennen. Klem i fleng

Unknown sa...

Hello sweetie,

jeg er med, vet du.
Sitter på jobb ... *hooost*. så jeg må vente med link til jeg kommer hjem :o)
Klem

h.espe sa...

Gratulerer så masse med bloggebursdag May-Liss!! Forstår jo godt hvorfor besøkstallene dine er så høye - bloggen din er HERLIG!!!! Storkoser meg her hos deg :o)

Nå er det snart helg, og den innledes med 30 års feiring til en kollega. Ellers blir det venninnemiddag og hygge i morgen kveld - altså en deilig helg!!!

Ønske deg en herlig helg - kooos deg masse!!!

Stor klem fra Hildegunn

Sologbolig sa...

Gratulerer med 1 årsjubileum. Du har ein kjempefin blogg som det er inspirerende og kjekt å følge. God helg til deg.

Audhild sa...

Heia!
Jeg melder meg gjerne på det spennende gavedrysset ditt:)
er innom bloggen din hver gang du oppdaterer og synes du er kjempeflink og inspirerende!!!
Klem Audhild!

Hilde G. sa...

Hei Mayliss, Jeg er inne på bloggen din flere ganger i uken. Det er så koselig. Gratulerer med 1 års dagen! Vil gjerne være med i konkurransen din. Håper vi sees til jul. God bedring til din datter. Klem fra Hilde på Filippinene.

Vår lille hage sa...

Hei ! Jeg følger deg og vil gjerne være med i konkurransen ! Ha en flott helg !

Anonym sa...

Hei så gøy med konkurranse- jeg er med! Du har en fin bligg, og jeg vil gjerne bli følger.

Kristine

Mira sa...

Gratulerer med 1-årsdagen.
Er stadig innom deg, for bloggen din er nydelig.
Klem fra Mira.

adales verden sa...

Wow mange besøk og maange flotte innlegg;)
Blir gjærne med på dette;)

by Siv sa...

Grattis med jubileum, tiden flyr når en har det kjekt :)
Ha en strålende helg!!!
*Siv*

huset på øya sa...

Gratulerer med 1 årsdagen - kjempestas.

Jeg har fått på plass noe i stua som kommer fra H&C. Ta gjerne en titt innom... jeg er kjempe fornøyd!! klem Vibeke (PS har skiftet bloggnavnet til norsk fra engelsk).

Huset på toppen sa...

Gratulerer så mye med 1 år som blogger, mange flott innlegg du har laget,May-Liss:)
Ha en riktig fin fredagskveld og god helg!
Klem Linda

Macki sa...

God fredags kveld!

Har vært innom bloggen din flere ganger, og synes den er kjempe nydelig. Har lagt meg til som følger nå, og flaks for meg at du skal dele ut fine gaver.... Gratulerer med dagen, og krysser fingre for at du kanskje trekker meg ; )

Klem fra Bjørkis....

Guttemamma sa...

Gratulerer SÅ mye!!! Bursdagsblogg..
klem

Bolettes hus sa...

Hei!! Så gøy å høre fra en som allerede har blogget i et år... Jeg startet for halvannen måned siden og synes det er veldgi gøy. Du har veldig fin blogg, så jeg har veldig lyst å være følger av deg. Linker også til deg på siden min

Klem fra Kari i Bolettes hus

aase sa...

Gratulerer så mye med fantastiske tall og 1 års dag Maliva!! Kjempeglad for å ha blitt kjent med deg!!

Maliva`s verden sa...

Vigdis D.,har sendt meg mail og ønsker også å være med i konkurransen.Takk for super hyggelig mail:o)
Klem fra Maliva

Heidi sa...

Heng meg på her eg og. 300 innlegg, det var mange! Gratulerer!

Camilla sa...

Gratulerer med jubileum på bloggen din:)
Ha en god helg:)

Camilla sa...

Gratulerer med jubileum:)
Ha en fortsatt god helg.

Anonym sa...

Lekre premier - og selvsagt vil jeg være med!!
Riktig god helg til deg også kjære venn:-)
Klem,Hege.

Anonym sa...

Heisann
Gratulerer med 1 års jubilee.
Gavedryss er spennende, jeg er med :)

Klem, Mette

Anne sa...

Gratulerer med 1 år som blogger!!
Må henge meg på gavedrysset ditt;)

Skogland sa...

Gratulerer så mye med bloggens 1-års dag, Maliva! Moro at så mange kan bli inspirert og ha glede av det man gjør :) Ikke minst komme i kontakt med "likesinnede"...

Ønsker deg en fin helg!
Klem, Fru K

MissMette sa...

Gratulerer med 1 årsdagen, og jeg vil gjerne være med i trekkningen din. Linker også til deg på siden min. Klem fra Mette

meaningmoon sa...

Grattis med 1 års dagen, håper du fortsetter mange mange år til for din blogg er fantastisk flott, og den bugner av inspirasjon!
Linker og følger deg gjerne videre;)
Klem!

Stjärnor & Champagne sa...

Åhhh hallå....Självklart är jag med och vilka fina saker. Stort stort grattis till 1 År. Länkar...

Kram till dig/ A

Anonym sa...

Gratulerer med 1 år som blogger. Jeg er innom nesten hver dag, men jeg er dessverre dårlig til å legge igjen kommentarer. Lover å bli flinkere til det.

Snille deg som deler ut gaver også da. :-)

Hilsen
Monica H.

RennyBA sa...

Gratulerer med 1 års dagen og etter å ha fulgt deg en tid, forstår jeg godt at du har jevnt mange lesere. På min Google Reader, ser jeg at du har godt over 300 abonnenter også!

Så spennende meg en konkuranse - jeg er med :-)

God Helg!

RennyBA's Terella

Monica sa...

Hej !!!!!!!
Jaaaa,jag är jättegärna med o tävlar.......!!!!!!!....Jättefina priser också !!!!!
Jag länkar.....!!!!!
Grattis till ett år med bloggen ....och lycka till med början av år nr.2.....!!!!
Kram,
Monica

Christina sa...

Hipp Hurra!!! :) Gratulerer så mye..

Du er og blir en av bloglandias kjendiser.. Hihi.. Stor stas å sitte ved siden av deg på treffet!!!

Stor og god klem fra
Christina

Ruths datter sa...

Hei!
Jeg ble akkurat din følger. Har vært mye innom deg. Gratulerer deg med ettårsfeiringen. Linker konkuransen til min blogg.Ha en flott helg videre.
Klem

Ruths datter sa...

Gratulerer med ettårsdagen.Er innom deg ofte. Ble akkurat nå din følger.Linker konkuransen til min blogg.
Klem

Refleksjon på livsvegen sa...

Koseleg blogg..
Gratulere ;-)

Minka sa...

Gratulerer med ett årsdagen....
Klem Kristin

Mita`s hjørne sa...

Heisann...
Grattis med jubileum...

Ha en super dag og uke...

Anonym sa...

Gratulerer så masse masse med jubileum =) Klart jeg er med på konkurransen din =) Linker til deg på siden min jeg. Klem fra meg

Torunn sa...

Hei på deg :-)
Hihi.....det var ikke meningen å kjefte på de som blogger om jul altså ;-). Jeg henger meg gjerne på trekningen her hos deg. Skulle jeg vare så heldig å vinne, så kan jeg jo kose meg med den lekre gevinsten i adventstiden!

Gratulerer så mye med ettårsdagen! Det er alltid like hyggelig å komme inn her til deg.

Klem Torunn

Torunn sa...

Ps.....håper det går bra med din datter!

Lisemoren sa...

Takk for hyggelig hilsen hos meg, klart jeg vil være med på konkuranse. Gratulerer med et år som blogger. Bloggen din er veldig flott, med masse fine inspirasjonsbilder og ideer. Det liker jeg.

Håper datteren din er bedre. Ha en fin sndag. Klem fra Lisemoren.

Anette Willemine sa...

Gratulerer så masse med 1 årsdagen!
Er fast følger og synes du har mye flotte innlegg. Ønsker deg lykke til videre med bloggingen!
En god søndag ønskes av
Anette Willemine

Kjeruben sa...

Gratulerer så masse med eit heilt år som blogger!
Og at du har hatt 165000 treff viser jo kor flink du er til det også!
Kryssar fingrar og håpar eg vinner, og ønsker deg lykke til med det neste året :-D

Tanja sa...

Gratulerer så mye! Så koselig med konkurranse og kjempe fine premier du har! :) Er en av de uten blogg, men koser meg med å lese din, fortsett med de fine innleggene. Krysse fingrene for å vinne noe.

Ha en fin uke,
Tanja

Myhome sa...

Gratulerer med 1 års jubileum!!!
Jeg blir gjerne med:)
Kjekt å følge deg, du er kjempeflink!!!
Superfin og inspirerende blogg!
Ha en fortsatt fin søndag, håper din datter er frisk nå!!!
Klem Anita

Loccitane sa...

Hei, og grattis med 1 år! :)

Ja det var utrolig hyggelig å treffe deg på fredag. Skulle hatt mye lengere tid, men ikk sagt mye på liten tid. hihi!
Fikk du tak i Sushi?

Så gøy at du har fått være kreativ på på jobb igår, hos oss blir det sjelden tid til det, vi er sjelden mer enn to på jobb og da skal man jo ekspedere og pakke ut varer.

Vi koste oss både på fredag og igår, men idag har vi jobbet i hagen, satt inn hagemøbler og ryddet til snøen kommer.
har nå fått enda mere ting inne...

Kos deg videre i dag.
Jobber du på torsdag?
Da har jeg nemlig fri...kan jo komme å besøke deg på jobb?

Katarina sa...

Selvfølgelig vil jeg være med her:-)Håper jeg har flaks da:-) Å du..tillykke:-)Klem

Katta sa...

Grattis till ett år som bloggare och grattis till alla besökare, vilket rekord!!Fina gåvor du lottar ut.Det är ju verkligen roligt att blogga över landsgränserna med och roligt att vi kan förstå varandra fast vi talar två olika (men ändå väldigt lika) språk. Men i din senaste kommentar hos mej körde jag verkligen fast. Förstår helt enkelt inte vad reflekskamera betyder, kan du förklara? Är det vad vi kallar systemkamera i Sverige? Har i vart fall en vanlig digitalkamera. Stor kram från Katta

GundaM sa...

Grattis med 1 år!

og takk takk for kos kommnetar inne hos meg.

Håper du har en fin ny uke der tue;)

Hanna sa...

Grattis till 1 år med bloggen!
Kram
Hanna

Kamomilla sa...

Gratulerar!!! Min blogg fyllde nyss 2 år men jag glömde bort det... :)

Klart man vill vara med, så fina hjärtan!
tack för din härliga hälsning hos mig! :)

Mia sa...

Grattis så masse med 1-års bloggebursdag! Visst er det gøy å blogge, og visst blir man "kjent" med mange flotte, likesinnede jenter. Jeg er imponert over antall innlegg du har laget i løpet av det første året (jeg har bare såvidt passert 300 innlegg på tre år!) Og klart jeg vil være med på trekningen. Nå skjønner jeg jo at jeg ikke er alene om å ønske meg en av disse flotte premiene, men det er da lov å håpe...

Villa von Krogh sa...

Hei og hopp M. :)

Jeg vil være med.:) Ha en flott kveld på romerike.
Klem fra meg

Synnøve sa...

Skjønner godt at bloggen din er populær. For du har en kjempefin blogg. Og en får så mange gode tips fra deg.
jeg har linket deg for lenge siden.

Klem

karine sa...

Gratulerer med 1 år! Du har en skikkelig inspirerende blogg, som jeg stadig vekk er innom:-)
Hilsen Karine

Lindas hus sa...

Gratulerer så mye med 1 år! Og jeg skjønner godt du har så mange besøkende! Jeg vil gjerne være med:D Klem

Anonym sa...

wow så fort tiden går..gratulere så masse...) helt utrolig..1 år allerede..:) det er alltid spennende pg inspirerende å følge bloggen din og jeg gleder meg alltid til å sette meg ned og se hva som kan inspirere meg videre..:) Bjørn mener jeg tar mer og mer etter deg i detaljer..tihi..:) og da blir det fint her hjemme for du har bare et nydelig,koselig hjem..:) lykke til videre med blogg,og gratulere igjen med 1 år..:)

Klem camilla..:)

Katta sa...

Då var det vad vi svenskar kallar systemkamera du menade :) Skulle gärna ha en sån men ändå använda min digitalkamera för den är så lättsam att ha med i handväskan vart man än ska, oumbärlig helt enkelt. Kent, jasså du gillar dem. Jag har lite svårt för sångaren även om jag tycker musiken är bra men jag tycker ha sjunger på ett så deprimerande sätt :) Kanske du kan rekomendera nåt bra Norskt band man kan lyssna på? Kram Katta

Emmas Verden sa...

Hei Maliva :)
Gratulerer med 1-års dagen!!! Alltid så koselig å stikke innom her hos deg.. :)
Send meg en mail hvis du er interessert i skjerfet..er utsolgt for det ene.. ;)
Ha ei fin uke!!!
Klem Anne***

lovefriidrott sa...

Hej Maliva

Jättegrattis till din fantastiskt fina blogg som jag följt från början. Du ger mig så mycket inspiration:)

Hoppas att det bättre nu med din dotter.

Hoppas oxå du haft en fin Halloween helg
Kram Sari

http://www.lillaprovence.se

Kreative drømmer.. sa...

Flott blogg du har!!:) Her må jeg titte innom oftere!Jeg blir gjerne med på en konkurranse og tar to lodd:) Har selv en konkurranse på min side om du føler og har lyst til å bli med på den!:)

Ha en flott uke!Takk for titten:)

Min Still By Maia sa...

Hei kjære Maliva!

Nå var jeg jammen sent ute, så moro at over 100 stk. har svart på innlegget ditt!!!Gratulerer så mye med ett års dagen for den herlige bloggen din!!! Setter så stor pris på deg og det bloggvennskapet vi har fått!

Håper det går bedre med datteren din? Uff, det er skikkelig skremmende med denne infulensaen.

Koselig at du nevner meg i innlegget ditt :) Gavene dine var kjempefine! Du er så flink.

En stoooor god gratulasjonsklem fra Maia :)

ANETTESHUS.COM sa...

Ååå, så hyggelig med en giveaway, Maliva! Gratulerer sååå mye med 1-års dagen!!! Så flotte premier:)

Klem Anette:)

Kreoline sa...

Jeg er med, gratulerer med 1 år. Håper datteren din er bedre nå. Ha en in uke. Klem.

Fjordheim sa...

Gratulerer med 1 års feiring.
Ønsker deg ei riktig god uke :)

Anonym sa...

Jatack, jag vill gärna vara med i Hurraropen och ev. få en chans att vinna den fina koppen!!

Agneta

Dans på roser... sa...

Hei!

Takk for koselig titt-inn på mårraskvisten. =)

Jo takk, jeg blir også med i konkurransen din. =)

Ha en deilig mandag=)
Kathrin

june sa...

Gratulerer som 1-årsblogger! Jeg lar meg også inspirere av deg, selv er jeg relativt ny som blogger selv. Legger deg til "lista" mi;)
Jatakk,jeg er gjerne med på trekningen!

Mvh June, mittlunehjem.blogspot.com

Anonym sa...

Gratulerer med 1-års jubileum:)
Flott og inspirerende blogg!
Vennlig hilsen Lene
(atkav@hotmail.com)

Anonym sa...

må jo prøve lykken på disse flotte premiene... bloggløs men en ivrig leser... skulle vært flinkere til å kommentere... grattis med 1 år!

Hilsen Linn
pettson79@hotmail.com

Benedikte sa...

Ja, tack til konkurranse med så fine premier. også har du en veldig koselig blogg

-Benedikte

Anonym sa...

Hei!
Gratulerer med mange besøkende. Din blogg har jeg vært innom mange ganger, er såkalt "anonym følger".
Ønsker gjerne å være med i konkurransen.
Hilsen
mary.johannesen@hjemme.no

Wenche sa...

Heisann: ) Har vært her inne å snoket rundt et par ganger. Jeg vil takke deg for all inspirasjon du har gitt meg, helt uten å være klar over det selv:) Jeg har nå nettopp flyttet, og sitter rett som det er i ser her inne, for å få noen gode kreative ideèr.

God bedring og nok en gang, takk for masse leseglede: )

Mvh Wenche

Nyanser av vitt sa...

Grattis på 1-årsdagen och till alla dina besökare. Jag vill gärna delta i din fina utlottning och tar 3 lotter
Kram Agneta

Unknown sa...

Stort grattis till dig på 1-årsdagen med bloggen.Såå många besökare du haft. Så härligt!
Jag är gärna med i din fina GiveAway och länkar på min blogg!
Ha nu en riktigt fin vecka!
/Kram Karin

A-H sa...

Vil gjerne være med å feire med deg!! Flott blogg du har:)
Klem A-H

lottens vita och gröna sa...

oh du min store inspiratör, nog har jag följt säkert hela det här året, du är verkligen en person som har tusen idéer, älkar allt fint du gör!!!
klaaaaaaaaaaart jag vill vara med, följer dig gör jag redan och länkar gör jag med dårå, varmkram lotten

TONE sa...

GRATULERER med 1 årsadagen..HURRA HURRA,,,

Jeg har vært anonym blogg kikker i mange år...og så tenkte jeg..mmmm..jeg kan jo lage en selv..for en mnd + siden gjore jeg det OG du verden så GØYT det er. Har jeg så mange lesere som deg om 1 år skal jeg sannelig lage en liten fest med gaver jeg også...Lykke til videre.

Tone =9 Kom gjerne på besøk..

Hannepanne sa...

Gratulerer med 1 år! Jeg fant bloggen din for en knapp måned siden og nå er den en av de jeg følger ;)

Anonym sa...

Henger meg på :)
Kjempe fin blogg med mye bra inspirasjon!

Hilsen Krisina
kristina_hb@hotmail.com

S sa...

Gratulerer med 1-årsdag! Ooo, fine premier, jeg være med i trekningen! :-)

Klem Siv
http://tannfeenslillesmykkeskrin.blogspot.com/

Unknown sa...

Gratulerar på 1-års dagen!
Jag vill självklart vara med och länkar naturligtvis på min blogg.
Petra

Thelma Louise sa...

Gratulerer, jeg henger meg på:.) Klem Gry

My home is my Castle sa...

Gratulerer masse med 1-års dagen :))
Så fort tiden går...
Jeg blir gjerne med på trekning hos deg :) Såå flote gaver da..
Og jeg linker deg inne hos meg ;)

Ha en fin dag..
Klem, Kari

Fire Hjerter sa...

Med så flotte premier blir jeg gjerne med på konkurransen. Gratiulerer med ett så flott besøkstall.

MM sa...

Grattis ettåringen!
Jättefin blogg du har, gillar din stil, och du ger mig mycket inspiration.
Så klart vill jag vara med o tälva om en mugg!
Ha en mysig novemberonsdag,
kram,
Malin

HusmorDronninga sa...

Gratulerer med 1 års feiring!
Her var det mye fint å finne, og jeg kommer definitivt tilbake å høster inspirasjon fra deg.

Melder meg til konkurransen din, og må si at du er svært raus med gavene nå før jul :)

Hilsen fra
Husmor Dronninga

Lena/isklockan sa...

Hej. Vill gärna vara med och tävla om de söta hjärtan. Jag har länkat på min blogg. Lena/isis

Anonym sa...

Flott blogg du har! Bra jobbet med 300 innlegg og så mange besøkere.
Vil gjerne være med i trekningen. Legger deg til i bloggrollen min, så jeg kommer tilbaker.
Ha en fin kveld.

torleif ann karin sa...

Hei og grattis med 1 år som blogger.
Du er til stor inspirasjon for mange, og jeg har følgt deg en stund nå.
Fine ting i giveawayen din, så jeg sier tvi-tvi!
Jeg linker selfølgelig.
Klem Ann<3

Merete U. sa...

Gratulerer så mye med 1-årsdagen! Du har en kjempeinspirerende blogg! Den syder av positiv kreativitet!
Jeg vil gjerne være med på give-awayen - nydelige premier!

Kos deg med jubileet!
Hilsen Merete :-)

Maria Therese sa...

så utrolig koslig blog du har her, legger deg inn i bloglista mi san jeg kan følge med fremover :-)

2ne sa...

Gratulerer med 1 år jubileum. Flott give away du har - håper å bli en av de heldige :-) Linker i bloggen min. God helg til deg.

LYKKEBO sa...

Så mye fint!!!
Grattis med jubileeum..
Jeg slenger meg gjerne på..
Krysser alt;)

Annelis hantverk sa...

Grattis till 1-årsdagen! Vackra presenter du ger som gåva och jag vill gärna vara med i utlottningen.
Länkar på min sida.
Ha en bra dag!

TONE sa...

Ja er ikke det utroligt hva man får tid til ...Jeg startet med egen blogg for 2 mnd siden...og hadde vel egenligen ikke tid til det...men det tar jo helt av...hi hi..men det er så gøyt...Håper jeg har like mange besøkende som deg om 1 år..
SÅ GRATULERE ...og jeg ønsker åvære med i konkuransen...LYKKE TIL =)

Tone =9

Lykken er... sa...

Tusen takk for koselig kommentar du la igjen på bloggen min:)Gratulerer så masse med 1 års dagen :) jeg er følgeren din og vil gjerne være med i konkuransen din..mange helgeklemmer

astrid.d@gmail.com sa...

Hei!
Gratulerer masse med stor besøkstall - det kan man skjønne med masse god inspirasjon.

Mvh
Astrid

Lotta sa...

Olala! Gratulerer med 1 årsdag:) Jeg vil kjempegjerne være med:)

Klem fra
Lotta:)

Martine Kamilla sa...

Hei!

Jeg vil gjerne være med i konkurransen! :)

Forresten kjempefin blogg, du er nå i min rss feed ;)

Anita sa...

Gratulerer med 1 år i bloggverda!! Eg har berre vore med nokre få månader eg..;) Blir veldig gjerne med i konkurransen din!! Og ønsker deg ei deilig helg:)

Inger Lises Verden sa...

En hilsen fra Danmark! Har lige fundet din fine side og meldt mig som følger!! Den er meget inspirerende!
Jeg vil gerne være med i konkurrensen om et fint hjerte.
Inger Lises verden

Mor og datter sa...

hei :) Og grattis med 1 år ;) Jeg vil gjerne være med.. jeg linker for deg og jeg, krysser fingrene mine!! STOR klem fra meg..

Anna-Lena sa...

Hej och grattis!
Så fina saker.
Jag hoppas på turen.
Mvh/Anna-Lena

Crinoline sa...

Hei og gratulerer med jubileum.Jeg vil gjerne være med,klem

Unknown sa...

SÅ moro at du feirer med gaver! Det oppfordrer vel oss andre til å gjøre det samme... Men det er jo sååå spennende!

Jeg er en av dine følgere, så her er man med.
Klem fra Tina

Anonym sa...

Hej1
Jag har nyss hittat din blogg och den kommer jag nog ofta att besöka för den var fin och många fina ideér att bli glad över, och det var ju festligt att du har en tävling med så fina gåvor.De vill jag gärna va med på.
En hälsning och lycka till från meta

Melissa sa...

Oi, hjelpe meg.
Jeg har aldri sett så mange kommenterer til et innlegg før.
SÅ GØY!!!
Gratulerer med et år, og håper det blir mange :D

Tindrande Auge sa...

jeg vil gjerne være med! for en flott blogg du har!! ble følger med en gang hehe! jeg linker også fra siden min :D ha en flott kveld videre!

Britt sa...

Jag vill vara med och jag länkar

Kram britt

Bredines hus sa...

Gratulerer med 1 år som blogger! Jeg blir gjerne med på give away :) Hilsen Linn

Lady E sa...

Ikke rart at du har så mange innom, med en slik flott blogg. Gratulerer så mye!

Blir gjerne med jeg også, og legger en link på bloggen min også :)'

Klem

Nennes sa...

GRATULERER SÅ MYE!
Lykke til med det neste året.
Fin blogg du har;-D
Jeg blir gjerne med.

snøklem

lillpastill sa...

Hei hei.. Gratulerer så mye med 1 års blogging.. :) Koselig blogg du har her! Jeg legger meg rett og slett til som følger, for her vil jeg titte innom flere ganger.. ;)

Jeg vil veldig gjerne være med på konkurransen - kanskje jeg har litt vinnerlykke for en gangs skyld.. hehe.. Krysser fingre og tær jeg..

Håper du får en fin dag og en fin uke videre..
Klem fra Lotte

Unknown sa...

Første gang jeg er inne på en interiørblogg -hva jeg har gått glipp av! Dette blir ikke siste gang:)
Lykke til med det neste året -jeg skal følge med.

Miriam Elisabeth ツ sa...

Gratulere så mye! Litt av noen premier :) Jeg vil gjerne væremed ;)

Bloggullet sa...

Så fina vinster du har. Jag vill vara med i din tävling, länkar i min blogg med bild.

Kram

http://gladana.blogspot.com

HVITE ENGLER sa...

hei. gratulerer så mye med 1 års blogging. flott blogg du har.vil gjerne være med på konkurransen.tar 2 lodd. mvh hege

Tea Lady sa...

Stort grattis från mig! Det här får man ju inte missa, med såna fina gåvor.

Jag lägger in en länk på min blogg också.

Klem,
Lena

Stubbetufsa sa...

Hei!
Gratulerer med ett år som blogger! Du begynte 10 dager etter meg, men har hatt langt flere besøk!
Jeg blir gjerne med på feiring, og jeg linker til deg selv om jeg ikke må!
Ha en fin kveld!

Fånga dagen sa...

Oj oj oj vilken helläcker blogg och vilka vinster du har. Skulle bli otroligt glad över en vinst. Skall helt klart länka till din blogg. Ha det så bra
Lena

Berit T sa...

Heisann. Klart jeg også vil være med å feire deg og denne flotte bloggen din!!

Lykke til videre!

ANNIKA sa...

Gratulerer !
Jag vill va med i konkurransen...
Hoppas nu....
gustafsson.57@hotmail.com

Fie sa...

Jeg vil bare si at du har en flott blogg, med masse inspirasjon og at jeg stadig kommer innom for å "stjele" ideer...
Gratulerer med 1 års dagen, :o)
Hilsen
Fie - "Fies kreative kaos"

Vibeke / Mammas Hus sa...

Gratulerer med dagen! :)

Jeg vil veldig gjerne være med på konkurransen. :D

Ha en flott dag!

Vibeke ;)

Karen sa...

Fin blogg du har:o) Jeg har nettopp startet denne bloggtilværelsen etter lenge, med bare å ha fulgt med på hva andre gjør....

Birgitta sa...

Hej! Hittade din fina blogg och ser att du har en tävling med fina priser. Jag vill också vara med och tävla om dem. Jag länkar på min blogg också och så har jag blivit följare av din blogg.
Ha en skön helg.
Kramis Birgitta

Love and be proud sa...

Hej! Vill gärna vara med och delta!!!

Blir följare!!! ;-)

Välkommen till mig & delta i min tävling också!!! :-)

http://lovebeproud.blogspot.com/

Annelein sa...

Hi, Although I don't understand everything I want to congratulate you with one year of blogging.

Your blog is very nice. This day, I came by by accident. Somewhere else I noticed that you had a give away. That made me curious.

Your giveaway is just lovely, so I have to put my name in.

Can't wait till 30. Nov. You have your Birthday just 4 days after me.

So have a great time, reading all the comments. It must be fun for you.

I wish you inspiration for the next years to come and health and prosperity for your self. Happy birthday to you!

Hugs, Willeke
The Netherlands

Shus sa...

Heisann! Eg "datt" innom bloggen din idag. Den vil eg gjerne følge! Og så vil eg sjølvsagt vere med på konkurransen din, med så fine premiar!! Klem frå Solveig med bloggen Kvardagsgleder

Anonym sa...

Gratulerer - både til deg og bloggen! ;)
Jeg blir gjerne med på konkurransen din jeg også.
Ha en fin førjulstid! Det går fort nå...
Nina-Christin

Anonym sa...

Grattis på 1-årsdagen! Fin & mysig blogg! Sluta aldrig :)

Vinglefrøken sa...

Gratulerer så mye med jubileet! Stikker ofte innom bloggen din og koser meg med alt det fine du viser frem! :-) Jeg blir gjerne med i trekningen din og krysser fingrene for litt vinnerlykke - nydelige hjerter og jumbokoppen er supersøt! God søndagskveld!

Elins Strikkeri sa...

Grattis med jubileet, klart eg vil vere med i trekningen:))

Anita sa...

Gratulerer med 1årsdagen! Du har en nydelig blogg med mange ideer og mengder av inspirasjon.

Så godt at det går bedre med din datter.

Jeg har ikke egen blogg, men titter innom bla. deg av og til.

Hilsen Fama

Susanne sa...

Hej tittar in från Sverige och vill gärna vara med i din tävling..Jag länkar med bild på min blogg..Ha en go dag..Susanne

Anonym sa...

Gratulerer med feiring av bloggen, og ekstra hyggelig er det jo at du deler det med alle oss her ute:) Jeg vil veldig gjerne være med i konkurransen! Lånte bilde av deg til linken. Jeg lurer på om jeg kan legge deg til på listen min over interiørbloggere? Tutta

Anonym sa...

Gratulerer med 1 årsdag =)
Helsing Alette (alette10@hotmail.com)

Troen og Haapet sa...

Oj...her var det mange før meg;)
-Men krysser fingre og tær og blir med!

Nina Kristin sa...

Gratulerer med 1 år som blogger! Skal kose meg med å tusle litt rundt inne på bloggen din nå før jeg legger meg, for det er første (men ikke siste) gang jeg er innom her!

Lillan sa...

gratulerer med 1 års dag:) det har jeg selv snart også:) 1.des 2008 startet jeg denne bloggen:) artig!

jeg har hatt din blogg på blogglista i mange mnd alt:)

håper jeg er den heldige vinneren av disse flotte gavene:) hihi
tvi tvi

klem fra Lillan

Jorid + NOE Blog sa...

Jeg er med:-)

Anonym sa...

Hei!
Dette vil jeg være med på...så flotte gaver da og blogg!!!

Hilsen Renate:D

Anonym sa...

Gratulerer så mye med " ettåringen":-D
Ikke så rat at du har så mange besøkende, bloggen din er kjempe-lekker!!
Jeg vil være med på trekningen selvfølgelig - og lager selvf. link til den:-)
Ha en fin kveld, klem Hege.

Mitt Blogglandia sa...

Gratulerer med jubileet!
Linker deg selvfølgelig fra min blogg!

Murmels mamma sa...

Grattis med jubileet!
Linker til konkurransen din, følger deg videre, og krysser fingre for at jeg blir en av de heldige vinnerne :)

Hvis du har lyst kan du jo prøve filmquizen jeg har på min blogg?

Perlehvit sa...

Gratulerer med 1års jubileum!!:)

Masse inpirasjon å hente her ja! Kjempefin blogg du har!

Ha en fin dag!

KOSELIGE HJEM sa...

Først vil jeg bare si at du har en koselig og inspirerende blogg! Alltid koselig å komme tilbake hit!
Og hørte jeg gaver...... Jeg blir nok aldri voksen. Elsker gaver! Mest av alt å gi selvfølgelig, men det er da også moro å få. Kaster meg inn i kampen om gavene i ditt gavedryss.

Lillebea sa...

Gratulerer med 1 år`s jubileum som blogger :D

Anonym sa...

Er innom hver gang jeg ser du har et nytt innlegg, kjempe fin og inspirerende blogg.

Vil gjerne være med på gavedrysset;o)

Kos deg kjempemasse.

klem jeanette

Magisk sa...

Oy for en flott blogg - denne var virkelig inspirerende. Og for en fin måte og feire sin egen bursdag - gi vekk gave istede for å få .. :)
Jeg har vært med på mange av disse give away - men vinner aldri.. jeg har funnet ut av noen har vinnerlykke .. andre har flaks i kjærlighet <3
Tusen takk for kikken - utrolig flott. Han flott dag :)

margrethe

Missfryd sa...

Wow, for en respons!!! KULT! Og SÅ herlig og fortjent at bloggen din er blitt så poppis:-) Jeg krysser fingrene:-)
Klem fra meg

Anonym sa...

Slenger meg på trekningen :)
Har ikke blogg selv, men koser meg med å titte på andres, og er innom din daglig :) Kjempefin er den!
Førjulshilsen fra Inger.

Pink lady sa...

Gratulerer så masse med 1 års blogging! Må få rose deg for å være så hyppig med innleggene, det gjør det ekstra kjekt for oss som leser:)

Klem Pink Lady

KarenB sa...

Congratulations on one year of blogging. Your blog is beautiful and I'm glad I found it.

I've linked you up on my blog sidebar and I'd love to join your giveaway :)

Gośka sa...

As far as I understand norwegian I can still sign up for the drawing. Your link will be added in a short time. I kindly invite you to visit my blog.
Regards
http://www.zyrafowo.blox.pl/html

Herr og Fru Nordnes sa...

åå så fine give aways du hadde! Har desverre stengt ned bloggen min en stund pga altfor mye annet å ta meg til men vil veldig gjerne være med i din konkurranse!

eva :))

Anonym sa...

Woooooow,thanks for this chance,
hugs

‹ Eldst ‹Eldre   1 – 200 av 218   Nyere› Nyest»